Skoleskyss

NGV vinterdag 2022_23.jpeg

Skolen har elevar frå alle bydelar i Bergen, og frå andre kommunar rundt Bergen. Sidan skolen er sentralt i Bergen sør er det enkelt å reise hit. Du kan reise med bybane eller buss til Nordahl Grieg vgs, om du ikkje veljer å gå eller sykle. Elevar som reiser frå Bergen sentrum tar gjerne ekspressbuss til Lagunen terminal, den tar berre eit kvarter.

Her finn du Skyss sin reiseplanleggar

Med 30-dagars ungdomsbillett kan du reise så mykje du vil i heile Vestland for 380 kroner

Refusjon for skyss

Føresetnaden for å fremme et krav om refusjon, er at transporten er søkt inn i Skyss Elev av skulen.

For å få utbetalt refusjon må skyssutøvar først bli registrert som lønsmottakar i Vestland fylkeskommune. Fyll ut skjema her og send til skoleskyss@skyss.no.

Når ein er registrert i lønssystemet Visma Expense, vil føresatt få ein e-post med lenke til Visma Expense der kravet førast. Korleis kravet førast i Visma Expense finnast her