Portrettfotografering i studio

I faget "bilde" får du utvikle dine praktiske ferdigheter med stillbilde fotografering. Du vil få opplæring i praktisk fotografering både i vårt flotte studio og på location, og du får bruke profesjonelt utstyrt og programvare til etterbehandling av bildene. Bildefaget kan også gi deg mulighet utforske levende bilder og redigering.

Opplæringen består i stor grad av praktiske oppgaver, men det vil også være korte teoriøkter, workshops og skriftlige oppgåver.

Dei fleste oppgåvene er individuelle, men i løpet av skoleåret vil det også komme samarbeidsoppgåver. Du vil i løpet av skoleåret også bli utfordra til å lage di eiga spennande oppgåve.

På slutten av skoleåret skal bildeklassen lage ei stor fotoutstilling, der familie og venner blir invitert til opningen.